Esimerkkejä koulutuksistamme

Tee ideastasi innovaatio -koulutus

  • jos sinulla on tuoteidea, tavara tai palvelu, älä jätä sitä ’vakan alle’ vaan jalostakaamme siitä tuote, parhaimmillaan innovaatio.
  • jos Sinulla ei satu olemaan ideaa, luokaamme sellainen yhdessä
  • jos Sinulla tai taustayhteisölläsi on väijyviä uhkakuvia, ota saman tien yhteyttä

Omintakeinen idea voi olla ratkaiseva seikka, jolla torjua uhkia ja turvata pärjäämistä sekä luoda menestystä. Uhkat voivat olla päälle kaatumassa, ellei jo päällä tai nurkan takana vaanimassa.

Innovaatio on aina uudiste. Mutta kaikki uudisteet eivät ole innovaatioita. Innovaatio -sanasta voidaan käyttää myös suomalaispohjaista ilmaisua ’uudennos’.

Innovaatio voi olla tuote, palvelu, tuoteryväs, tapa toimia. Se voi myös liittyä tuotantoon, henkilöstöön tai ihmiseen. Ja niin edelleen.

Idea syntyy oivalluksesta. Mutta innovaatio syntyy raa’alla arkisella työllä.

Kohderyhmiä

  • Yrittäjät, yritys- ja muut tulosvastuulliset johtajat ja päälliköt.
  • Asiantuntijat, joiden tehtäviin kuuluu tai voisi kuulua uusien asioiden kehittäminen.
  • Henkilöt, joita kiinnostaa kehittää uutta yhtälailla pikkujutuissa kuin suurissakin kysymyksissä.
  • Keksijät, joilla halu saada keksinnöstään tai kehitelmästään hyödyllinen kapistus, joka kelpaa markkinoille ja tuo rahaa.
  • Suosittelemme yritys-, tulosyksikkö- tai yhteisökohtaisia koulutuksia.

Kehity työssäsi -koulutuspäivä

Yrityksille ja yhteisöille

Kehity työssäsi oli se mitä vain. Ihmisten kanssa toimimista ja missä on tavoitteita.

Sopii eri toimialoille ja organisaation eri henkilöstötasoille. Sillä kysymys on työskentelystä ihmisten kanssa ja ymmärtää, kuka ja miksi tarvitsee työsi tulosta.

Päivän sisältöä

  • Puhe- ja esiintymistaidon merkitys
  • Myynnin ja neuvottelutaitojen merkitys
  • Miten pärjätä vielä paremmin käytännön arjessa
  • Omat tavoitteet

Kohderyhmiä

  • Työtuloksestaan vastuulliset ihmiset, eri henkilöstötasoilla ja eri toimialoilla.
  • He, joiden työhön liittyy vaikuttamista, yrittäjät, johtajat, esimiehet, asiantuntijat, puhetyöläiset, tiimityöläiset.
  • Erityisesti asiakaspalvelu- ja myynti-ihmiset. Myös he, jotka vain ajoittainkin, työskentelevät asiakkaan tiloissa.
  • Suosittelemme yritys-, tulosyksikkö- tai henkilöstökohtaisia koulutuksia.